Video "Seks" Di Dedahkan, Persoalannya Kenapa Satu-Satunya Video Yang Ada Pada Datuk T Serta Pihak Polis Boleh Terlepas Ke Tangan Orang Lain

Adengan "video seks" panas yang dikatakan melibatkan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim kini mula ditayangkan di laman Youtube oleh pihak berkenaan mulai tengahari tadi. Ia dipercayai telah diupload oleh seorang individu yang menggelarkan dirinya The Power Cam. Maka, ramailah penyokong UMNO BN mula bersorak kononnya itulah dia bukti Anwar memang terlibat dengan kes tersebut. Persoalannya yang harus dijawab ialah kenapa individu terbabit boleh memuat turun video berkenaan pada hari semalam 3 April 2011 dari negara Thailand berdasarkan kepada tulisan pada skrin video terbabit. Malah, kita juga amat hairan kenapa video itu diupload semalam sedangkan Datuk Eskay dan Rahim Thamby Chik sendiri pernah berkata hanya mereka sahaja yang mempunyai video tulen tersebut. Adalah difahamkan video berkenaan telah berada ditangan pihak polis. Maka, bagaimana individu terbabit boleh menyimpan video berkenaan. Inilah yang menjadi kemusykilan sekarang. Bagaimana video tersebut boleh terlepas ke tangan beliau. Apa yang berlaku ini pernah terjadi kepada ramai artis suatu ketika dulu seperti Ella, Fazura, Ida Narina, Fauzi Nawawi dan ramai lagi. Wajah mereka dikatakan pelakon seks dalam video yang tersebar diinternet, tetapi bila diamati betul-betul ternyata ia adalah wajah seiras dari Filipina atau Thailand yang menyerupai wajah-wajah mereka. Kini ia berlaku pula kepada Anwar. Nampak sangat yang video itu sengaja dirancang sedemikian rupa. Apakah kita mahu percaya?.


Bukti, paparan tulisan dalam bahasa Thailand pada skrin video tersebut
Terdapat seorang individu yang membuat komen di Malaysiakini berkenaan perkara ini berkata "Bagi aku kemungkinan split scene....kemungkinan DSAI betul dalam scene tu tetapi dua scene yang berbeza dan masa yang berbeza dan orang yang berbeza....reason... pertamanya kamera tu statik.sapa-sapa yang biasa edit video memang easy kalau buat split scene kalau kamera tu statik..iaitu dua scene di cantum bersama-sama..left and right seamlessly. Keduanya scene awal kononya DSAI adalah terlalu berlainan dengan DSAI keluar dari bilik air di akhir video...that the reason video dibuat dalam hitam putih supaya color seragam untuk dua-dua scene..sebab kalau scene dalam warna kita boleh lihat dengan jelas perbezaan dua-dua scene.. Jadi pandangan aku...video tersebut kemungkinan memang dirancang dibuat pertama dengan DSAI dalam scene pertama..scene kedua perempuan dan sorang lagi mirip anuar (scene keluar bilik air dan peluk perempuan)...then combine video tu jadi satu,aku ulangi..it is very easy to make the video like this..tak perlu GCI just consumer video editing biasa..wallahualam..hanya tuhan yang tahu ", kata individu dari Universiti Teknologi Mara, Shah Alam itu.


Inilah bukti wajah mirip artis yang pernah dikaitkan dengan skandal
video seks suatu ketika dulu, Ida Nerina (kiri) dan Fazura (kanan)

Lagi bukti kukuh, ramai artis yang muka seiras jadi mangsa video seks
seperti Fauzi Nawawi (kiri) dan ratu rock tanahair Ella (kanan)


Maka itu, mungkin juga Anwar Ibrahim yang menjadi mangsa penipuan
video seperti ini gara-gara ada pihak yang mahu hancurkan politiknya

Tiada ulasan:

iklan

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 . |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.