~hari2 calon PAS Cikgu Mala kena fitnah...kalau semalam sy tunjuk posting fitnah dr blog Ruang Bicara faisal,malam ni sy tunjuk posting fitnah dr blog Papa Gomo pulak...dia org ni xtakut dosa fitnah ker??...~


~hari2 calon PAS Cikgu Mala kena fitnah...kalau semalam sy tunjuk posting fitnah dr blog Ruang Bicara faisal,malam ni sy tunjuk posting fitnah dr blog Papa Gomo pulak...dia org ni xtakut dosa fitnah ker??...~

Post By PAPA GOMO

Hasil pendedahan bloger GOMO...Siapa sebenarnya Normala Sudirman Calon PAS ini:

Sebelum itu Gomo ingin berpesan kepada pembaca bahawa apa yang Gomo keluarkan ini bukanlah berniat Jahat terhadap Normala KFC mahupun Keluarganya ataupun Bekas suaminya itu. Namun para pengundi di Dun Tenang perlu mengetahui Latar Belakang Calon bagi membuat keputusan memilih Yang Berhormat yang paling bersih dari segala sudut!!!Emmm Bukan nak dedahkan Aib Normala KFC tapi nak menyatakan dengan jelas kepada Rakyat Malaysia bahawa Jika nak Pilih Wakil Rakyat maka pilihlah Calon yang berkaliber seperti Calon BN.

Harus juga di ingat Bukan Kami yang memulakan serangan peribadi terhadap Calon PAS tetapi Salahuddin Ayob Naib Presiden PAS lah yang memulakan serangan Peribadi calon BN dengan dakwaan FITNAH Calon BN Merompak Tanah Rakyat. Pembaca juga harus ingat bagaimana kejamnya Pak Lobai PAS memburukkan calon BN di Permatang Pasir dahulu....


HASIL TEMUBUAL PERTAMA

"normala ni mmg pandai berlakon. kononnya dia seorang yang prihatin dan mesra rakyat. hakikatnya dia ni sombong malah setiap kali ada rewang di tempatnya di felcra sekijang, muka dia payah nak jumpa. sekarang sibuk melawat org konon. padahal dia ni jenis tak campur org kg selama ni."

Kenyataan di atas merupakan satu kenyataan dari seorang Penduduk Felcra Sekijang apabila di ajukan soalan mengenai keperibadian Normala Sudirman Calon PAS. Emmm Sombong dan Angkuh!!! memang tak di nafikan semua penduduk Tenang ini juga mengetahui Normala seorang yang Bongkak.

TEMUBUAL KEDUA:

"normala ni seorng guru yang pemalas dan ego. konon dia tu bagus sangat. dia bohong bila berkata ramai guru guru menyokong dia, padahal dia tak ada seorang kawan pun di sekolah. di sekolah dia ada 30 org cikgu, tapi seorang pun tak hingin berkawan dgn dia. dia ni dah macam kera sumbang kat sekolah."

Kenyataan di atas di perolehi dari Guru di sekolah yang Normala pernah jawat sebelum ini. Emmm kalau dah guru sendiri pun kata Normala ni Ego memang lekat sangatlah dengan Kenyataan penduduk Felcra Sekijang bahawa Normala ini seorang yang Bongkak.

HASIL TEMUBUAL KE TIGA:

"normala ni jenis tak kenang jasa. dia suka cari batu locatan utk dirinya. mula mula dia akan buat baik dengan guru besar. bila guru besar dah ok dengan dia, dia tak peduli cikgu cikgu lain. lepas tu dia buat buat baik pula dengan orang pejabat pelajaran daerah (ppd). bila orang ppd dah ok dengan dia, dia tak peduli dengan guru besar pulak. lepas tu dia buat baik pulak dengan orang jabatan pelajaran negeri (jpn). lepas dah baik dengan orang jpn, dia tak peduli pula dengan orang ppd. dia boleh perlekehkan ppd & guru besar sebab kononnya dia baik dgn orang jpn. skrg bila dah terkenal sbb nak jadi adun, tengoklah macam mana dia perlekehkan pengarah pelajaran negeri johor!"

Ini juga merupakan kenyataan Seorang Guru dalam menceritakan Keperibadian Normala Sudirman kepada kita semua.

Emmm macam tu lah juga yang berlaku dengan Firdaus Masod antara Calon PAS bagi PRK Tenang ini. Sebelum ini bukan main berkerjasama mereka ini, banyak hal dalam kepimpinan PAS di jalankan oleh mereka malah siap ada Plan untuk mereka berdua ini membahagi Kerusi Dun bagi PRU 13 kelak. Namun bila Arwah Dato Sulaiman Taha meninggal Dunia mula lah si Normala Sudirman ni terus CANTAS Firdaus Masod sampaikan terpingga pinga Firdaus Masod ni.

HASIL TEMUBUAL KE EMPAT

"sepanjang tahun 2010, cikgu normala ni tak ada di sekolah melebihi 90 hari! betapa pemalas punya cikgu! tak cukup dengan tu, normala ini rupanya hanya guru kelas pemulihan aje. kelas untuk kanak kanak tak reti mengeja & mengira. Normala sibuk bagi ceramah tentang pemulihan pada sekolah sekolah lain, tapi kelas pemulihan dia sendiri tak pernah buka. macam mana nak buka kalau dia tak pernah ada di sekolah!"

90 hari tidak hadir menjalankan Tugas sebagai Guru di Sekolah? Emmm ini merupakan kenyataan seorang Lagi Guru sekolah tempat di mana Normala pernah mengajar. Normala KFC mengajar kanak kanak dalam kelas pemulihan tapi kalau kita lihat dia ni pun tak pulih pulih lagi di gunakan oleh Pemimpin Haprak mereka.

HASIL TEMUBUAL KE LIMA

"kononnya cikgu mala ni prihatin & sayang pada kanak kanak. itu semua bohong! pada tahun lepas, anaknya yg demam telah pitam di dalam kelas. pada masa tu cikgu mala ada di luar kelas sedang sibuk bercakap di talifon. Guru lain sibuk menolong menguruskan anak cikgu mala ni, tolong bukakan tudung dan sebagainya. 2-3 org kawan anak mala ni pergi beritahu pada cikgu mala pasal anaknya yang pitam dalam kelas. tapi cikgu mala tak layan kononnya panggilan telefon tu lagi penting. maka terpaksalah budak budak tu lari untuk panggil guru darjah yang lain. lepas dah urus anak mala tu, adalah dalam 20 minit, barulah si mala ni tengok anak dia. dia cuma beritahu cikgu kelas anak dia ni tengah demam. lepas tu dia terus pergi.

yang bagitau ni kawan kawan anak dia la. dia org kata, cikgu kelas dia orang pun geleng kepala tengok perangai cikgu mala. macam ni ke sifat guru/ibu penyayang? orang yg normal kalau dengar anak dia pitam, mesti kelam kabut nak urus. tapi si mala ni boleh borak lagi dalam telefon. dasar pembohong!"

Ini merupakan kenyataan seorang Ibu yang anaknya sekelas dengan Anak Normala KFC, berita ini di ceritakan oleh anak nya dan waktu Gomo temubual ini juga anaknya turut ada bersama.

Macam mana lah si Normala ni nak jadi pemimpin kalau anak sendiri Sakit pun dia buat tak layan? Nak jaga rakyat Dun Tenang? Nak jaga macam mana? Susah sakit rakyat Normala KFC nak datang melawat? Khak Ptuih lah jawapnya.

Emmm setakat itu sahaja hasil Temubual rambang yang Gomo dan rakan Blogger lain lakukan. Hasil temubual ini bukanlah satu rekaan namun ianya berfakta dan anda semua boleh bertanyakan sendiri dengan penduduk di kawasan rumahnya di Sekijang.

"KALAU TAK PERCAYA PERGILAH TANYA ORANG
FELCRA SEKIJANG & FELDA KEMELAH"

Normala KFC pada 13 tahun yang lalu telah pun bernikah dengan seorang Lelaki yang bernama Abdul Rahman Nordin yang kini lebih dekenali dengan nama Bang Haji. Suami pertama Normala KFC ini merupakan seorang pekerja di Marrybrown JB pada waktu itu. Normala pada waktu ini hanya merupakan Guru Sandaran.

Sejuruh Pernikahan Normala dan Abdul Rahman, Normala telah mendapat tawaran untuk melanjutkan pelajaran di Maktab Perguruan Tuanku Bainun, Pulau Pinang hasil dari usaha Bapa nya yang bertungkus lumus meminta bantuan UMNO untuk melayakkan Normala ke Maktab.

Sejurus Normala Sampai di Maktab dan menimba Ilmu lebih kurang 3 bulan selepas itu Beliau telah meminta CERAI dari Suaminya Abdul Rahman hanya melalui panggilan talifon dan Penceraian tersebut di bawa ke Mahkamah Syariah.

Dalam Proses 3 bulan pertama Normala Sudirman ini di Maktab rupa rupanya beliau yang waktu itu merupakan Isteri yang SAH dengan Abdul Rahman telah bermain KAYU TIGA bila bercinta dan berkasih kasihan dengan Maarof Abdul Talib yang juga merupakan penuntut di Maktab perguruan tersebut.

Penceraian antara Normala dan Abdul Rahman ini tidak di ketahui oleh penduduk Felcra Sekijang kerana isu berkenaan di diamkan oleh Normala dan keluarganya.

Menurut rakan sekuliah Normala sewaktu di Maktab, Normala berkenalan dengan Maarof ini dan sering keluar bersama sama dan pada waktu ini juga ramai rakan sekuliah yang tidak mengetahui bahawa Normala waktu itu sudah Bernikah dan merupakan Isteri orang.


Cinta 3 Segi merupakan penyebab kepada penceraian Normala dan Abdul Rahman dan salah satu faktor yang menyebabkan Normala Sudirman bermain Kayu Tiga adalah kerana pandangan HINA nya ke atas Suaminya yang hanya merupakan pekerja di Marrybrown yang di labelkan tidak berkedudukan dan mempunyai masa hadapan yang tidak menentu.

Untuk makluman Normala Sudirman Bekas suaminya yang pertama itu sekarang sudah berjawatan Manager di sebuah KFC bertempat di Lembah Klang. Jika dahulu Normala menghina bekas suaminya itu kerana tidak berjawatan namun kini Beliau Abdul Rahman sudah berjawatan besar dan menjadi Manager KFC yang Suksess.

Emmm Setakat itu pendedahan peribadi Calon PAS Normala KFC. Gomo nak ingatkan kepada para pengundi di Dun Tenang bahawa Normala KFC ini bukanlah seorang wanita yang layak menjadi Pemimpin kerana latar belakangnya yang tidak menentu dan mempunyai Rekod Pernikahan, Percintaan yang memalukan Keluarganya sendiri.

Boleh di tanya kepada penduduk Felcra Sekijang akan peribadi Normala ini yang tidak bercampur gaul dengan masyarakat.

Buat Normala KFC, Jangan di HINA pekerja Makanan Segara kerana setiap kerja yang di lakukan adalah mencari Rezeki yang Halal buat keluarga. Jangan di HINA pekerja Makanan Segera walaupun mereka tidak sepopular kerjaya Guru. Jangan di HINA pekerja Makanan Segera kerana mereka juga manusia yang hidup mencari Nafkah dalam meneruskan kehidupan.

Psssttt...Ayam KFC tak sedap kata Normala, habis tu ingat Lebai PAS tu sedap sangat? Khak Ptuih

Psssttt....Bapak Nikah Dua, Normala KFC nikah Dua, Adik pula Bini no 3... murah rezeki nampaknya......

Tiada ulasan:

iklan

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 . |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.