Himpunan memperingati kematian Teo Beng Hock diganggu polis.

sumber: blog pemuda besut

18 Julai, Ipoh : Sebagai memperingati dan memprotes diatas trajedi kematian penuh misteri seorang pembantu Exco Negeri Selangor,mendiang Teo Beng Hock, di sekitar Ibu Pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Selangor semasa memberikan penerangan di pejabat berkenaan pada hari Khamis, 16 Julai 2009 , Pakatan Rakyat Perak telah mengadakan suatu perhimpunan menyalakan lilin berhampiran dengan Wisma DAP disini malam tadi.


Perhimpunan secara aman tersebut dihadiri lapisan masyarakat yang turut bersimpati diatas trajedi malang yang penuh misteri.Mereka hadir untuk menyatakan tanda kegelisahan rakyat dan menuntut keadilan untuk simangsa.

Turut hadhir dalam majlis itu ialah pimpinan Pakatan Rakyat Perak yang antaranya ialah, Lim Kit Siang , Ngeh Khoo Ham, Idham Lim dan lain-lain.

-----------------------------------------------------------

Ulasan Penerangan: Nak buat macam mana, itulah nasib kalau pakai label pembangkang...nak buat majlis sempena memperingati kematian pun disangka macam nak buat rapat umum dan bikin huru-hara, takut-takut juga kalau sekarang ni Polis bukan orang kerajaan tetapi orang BN dan lebih menakutkan lagi jika satu hari nanti turut jadi orang SPRM... tapi sahabat penerangan tidak maksudkan semua polis begitu. Ini cuma untuk golongan SB yang tidak pro-demokrasi sahaja.

Tiada ulasan:

iklan

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 . |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.