Kafe tawar khidmat seks diserbu

PETALING JAYA - Dengan berselindung di sebalik lesen perniagaan restoran, tetapi satu sindiket pelacuran ligat menjalankan kegiatan urut seks dan servis pelacur di sebuah bangunan berdekatan Taman Bukit Mayang, di sini, sejak tiga bulan lalu.



Difahamkan pemilik restoran itu memperoleh lesen berniaga makanan dan minuman di tingkat dua bangunan, tetapi menyalahguna lesen dengan menawar khidmat pelacuran kepada pelanggan di tingkat tiga bangunan yang lengkap dengan asrama untuk pelacur terbabit.



Dalam serbuan kira-kira jam 9.30 malam tadi yang diketuai Pegawai Operasi, Asisten Komisioner Lim Chee Wah dari Bahagian Kongsi Gelap, Judi dan Maksiat Ibu Pejabat Polis Kontinjen Selangor, seramai 10 orang pelacur warga asing ditahan.



Mereka yang berumur antara 20 hingga 38 tahun membabitkan lima orang warga Indonesia, empat warga Vietnam dan seorang warga China.



"Dua lelaki berumur 20 dan 40 tahun turut ditahan," kata Lim.



Katanya, ketika diserbu, terdapat lima orang pelanggan di dalam premis berkenaan, bagaimanapun mereka dibebaskan selepas keterangan mereka diambil.



“Sebelum ini serbuan sama dilakukan Mac lalu di restoran itu namun kegiatan pelacuran masih berlaku dan kami sedang memburu pemilik restoran bagi membantu siasatan,” katanya



Beliau berkata, semua yang ditahan disiasat mengikut Seksyen 373 Kanun Keseksaan kerana terbabit dengan kegiatan pelacuran. - Bernama

Tiada ulasan:

iklan

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 . |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.