Edisi Pahang: Dewan Pemuda PAS Kuantan Anjur Majlis Gunting Rambut Perdana 'Jom Ke Sekolah'

KUANTAN, 27 Dis [11.55 am] - Dewan Pemuda PAS Kawasan Kuantan dengan kerjasama Urusan Pengundi Muda DUN dan Pemuda-Pemuda Cawangan telah mengadakan satu program "Gunting Rambut Perdana" kepada masyarakat sekitar kawasan parlimen Kuantan semalam. Program sehari bertemakan "Jom Ke Sekolah" itu telah mendapat sambutan hangat daripada orang ramai. "Ramai yang mengambil kesempatan membawa anak masing-masing untuk bergunting rambut secara percuma dalam program ini. Secara dasarnya program kali ini telah berjaya mencapai matlamatnya dan kita akan adakannya secara berterusan sebagai aktiviti kemasyarakatan untuk rakyat", kata Ustaz Fadli Ibrahim (foto), Ketua Pemuda PAS Kawasan Kuantan ketika ditemui oleh krew kami di Pasti As-Saadah, Kg.Razali dekat sini. Selain disitu, acara turut diadakan di Pasti Batu 3 dan Masjid Al-Fattah yang terletak berhampiran dengan kawasan berkenaan. Secara dasarnya, program seperti ini amatlah bagus dan baik untuk rakyat sebenarnya. Justeru itu, semoga pihak-pihak lain dapat menjalankan aktiviti kemasyrakatan seperti ini, demi menarik lebih banyak sokongan daripada semua pihak pada masa hadapan.


Ustaz Fadli bergambar kenangan dengan peserta dekat Pasti Batu-3

Para peserta seronok ketika menanti giliran untuk digunting rambut

Hebat, nampaknya Ustaz Fadli juga turut tunjuk skill gunting rambut

Ustaz Fadli bergambar kenangan dengan peserta di Pasti As-Saadah

[Nampaknya kini banyak aktiviti Pakatan Rakyat terus dijuarai oleh parti PAS. Justeru itu, kita mengharapkan agar rakan-rakan lain dari PKR dan DAP dapat sama-sama memainkan peranan untuk memantapkan lagi perjuangan pada masa akan datang. Aktiviti ceramah perlu dijalankan secara berterusan secara lebih berkesan lagi. Ramai yang tertanya-tanya tentang penggunaan pentas ceramah di Pejabat PKR Pahang yang hanya diadakan ceramah untuk Datuk Seri Anwar Ibrahim semata-mata, sebaliknya ceramah berkala yang melibatkan pemimpin lain masih tidak dapat dilihat hingga ke hari ini. Akhirnya lokasi yang cukup menarik itu kini umpama gajah putih dan tidak mendapat perhatian langsung daripada rakyat. PKR perlu lakukan sesuatu untuk mengadakan lebih banyak aktiviti ceramah di situ dan tidak terlalu mengharapkan kepada PAS semata-mata. Bersama-samalah meneruskan perjuangan rakyat dengan lebih aktif lagi].

Tiada ulasan:

iklan

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 . |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.