Edisi Pahang: Ceramah Umum "Pakatan Rakyat", Blogger Cucumatkilau Bakal Muncul Dalam Dua Program Di Pekan (25 Dis) Dan Jerantut (26 Dis) !

KUANTAN, 25 Dis [5.25 pm] - Orang ramai, khasnya di sekitar kawasan Pekan dan Jerantut di jemput beramai-ramai ke program ceramah umum Pakatan Rakyat yang akan diadakan pada hari ini dan esok. Ceramah malam ini bakal diadakan di Madrasah Al-Husna, Jalan Rompin Lama Pekan menampilkan YB V.Sivakumar (Bekas Speaker DUN Perak) manakalah esok (Ahad) bakal diadakan di Kompleks Imam Al-Shafie (KIAS) Kg.Temin Jerantut bakal menampilkan YB Mahfuz Omar (Ahli Parlimen Pokok Sena). Apa yang menarik dalam kedua-dua ceramah ini turut akan menampilkan Blogger Cucumatkilau (foto) sebagai penceramah jemputan. Beliau yang sebelum ini dihebohkan akan meninggalkan Parti Keadilan Rakyat (PKR) kini sedang membuat persiapan untuk menfailkan tindakan saman terhadap akhbar arus perdana Utusan Malaysia berhubung dengan penyiaran satu artikel berkaitan dirinya. Menurut CMK ketika dihubungi, beliau akan membuat satu kelainan dalam kedua-dua ceramah tersebut. "Saya akan menggunakan LCD Projector dan Power Point untuk menarik orang ramai lebih berminat kepada isu-isu panas yang akan diketengahkan. Banyak isu panas tentang negeri Pahang dan Nasional yang bakal dikupas termasuk isu APCO, kenaikan harga barang, tol, air, PTPTN, gejala sosial dan sebagainya. Manakalan isu Pahang pula saya akan mengupas tentang penyelewengan yang berlaku dalam anak-anak syarikat kerajaan Pahang seperti PKNP, Astana Golf, Mentiga Corporation, LKPP, PKNP, Yayasan Pahang serta banyak lagi agensi kerajaan yang terbabit dengan penyelewengan itu. Justeru itu, saya menyeru rakyat Pahang agar hadir beramai-ramai untuk menyaksikan sendiri apakah yang akan dipersembahkan oleh saya nanti", kata Blogger Cucumatkilau.


Program bersama YB Mahfuz Omar di KIAS Jerantut pada 26 Dis 2010

Program bersama YB V. Sivakumar di Madrasah Al-Husna Pekan 25 Dis
[Nampaknya perjuangan menyedarkan rakyat akan kebobrokan yang dilakukan oleh kerajaan UMNO BN semakin bersemarak lagi apabila para blogger yang selama ini berada di alam siber dan hanya berjuangan dibelakangg tabir kini mula naik ke pentas ceramah. Satu pendekatan dan teknik baru dalam penyampaian ceramah apabila penggunaan "alat pandang dengar" mula mendapat perhatian. Sebenarnya memang sudah lama pimpinan Pakatan Rakyat perlu mengubah dan membawa pendekatan baru dalam menarik perhatian rakyat terhadap apa yang disampaikan. Maka, langkah yang diambil oleh blogger terbabit dianggap satu percubaan baru yang harus diberi perhatian sewajarnya. Justeru itu, rakyat diseru hadir beramai-ramai untuk menyaksikan dan mendengar pendedahan blogger terbabit].

Tiada ulasan:

iklan

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 . |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.