SPM Cikgu Mala Pula Di Dedahkan Blogger UMNO, Kononnya Beliau Tidak Layak Jadi 'Wakil Rakyat' Kerana Keputusan Yang 'Tidak Membanggakan' !!

Nampaknya puak-puak blogger UMNO BN semakin merapu dan meracau sekarang ini. Satu persatu serangan peribadi terhadap calon PAS di Pilihan Raya Kecil DUN Tenang dibongkarkan oleh mereka. Bermula dengan isu nikah kahwin kini terbaru isu keputusan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) Puan Normala Sudirman (foto) itu pula didedahkan oleh mereka. Keghairahan menyerang Normala menunjukkan bahawa puak-puak UMNO BN sememang amat takut dengan kredibiliti beliau sekarang ini. Rakyat sudah melihat bahawa Cikgu Mala adalah calon yang paling sesuai untuk diangkat sebagai pemimpin dan wakil rakyat bagi warga DUN Tenang. Lantaran itulah, serangan semakin ganas sekarang ini. Anehnya dalam masa yang sama puak-puak UMNO BN boleh pula menuduh pembangkang menyerang peribadi calon mereka. Sedangkan mereka yang lebih teruk dari itu. Serangan membabi buta tentang keputusan SPM Normala seperti yang didedahkan oleh blogger karat UMNO iaitu "Papa Gomo" jelas sekali membuktikan mereka sudah ketandusan idea. Anehnya ada pula blogger Pahang yang baru setahun jagung berblog kini cuba menjadi hero untuk menyokong kenyataan tersebut. Dalam posting terbaru di blog pahangku memaparkan satu kenyataan "Cikgu Mala ni rupanya tak lah sepandai mana. Kalau dilihat daripada sijil SPM beliau, rasanya budak sekarang lebih pandai dan bijak daripada beliau. Boleh dikatakan sekarang ini saban tahun pasti ramai lepasan SPM mendapat 10A. Tapi cikgu Mala alahai... Adakah orang sebegini layak menjadi YB? Fikir fikirkanlah" atas artikel bertajuk "Rahsia SPM Cikgu Mala" .


Ini bukti laporan yang didedahkan dalam blog pahangku
[Persoalannya di sini apakah dengan keputusan SPM itu menjadi alasan untuk seseorang itu layak atau tidak menjadi wakil rakyat?. Lupakan mereka bahawa Cikgu Normala merupakan seorang guru yang pernah mendapat anugerah guru terbaik dan kini merupakan pemimpin PAS bagi kawasan Labis. Makanya, apakah menjadi alasan SPM digunakan untuk menunjukkan seseorang itu layak atau tidak menjadi wakil rakyat?. Apakah jika seseorang itu mendapat 18A1 maka mereka layak jadi wakil rakyat?. Belum tentu seseorang yang bijak IQ boleh menjadi pemimpin yang baik. Malah, ramai dikalangan pemimpin UMNO BN yang bijak seperti yang digambarkan oleh para blogger terbabit akhirnya bijak juga melakukan rasuah, penyelewengan dan merompak wang rakyat. Malah berapa ramai wakil rakyat UMNO BN yang bijak pandai akhir memperkayakan diri serta keluarga mereka dengan merebut projek-projek kerajaan. Mereka semua ini memang bijak pandai, tapi bijak pandai untuk menipu rakyat. Malah, sesuatu perlu kita tahu ialah bagaimana salinan keputusan SPM Cikgu Mala itu boleh didedahkan dan disebarkan oleh blogger-blogger terbabit agaknya?. Pasti ada yang pecah amanah lagi dalam mendedahkan maklumat peribadi beliau ini. Sebelum itu, maklumat peribadi berhubung dengan surat Cuti Sakit (MC) suaminya telah didedahkan sesuka hati oleh mereka sekarang].

Tiada ulasan:

iklan

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 . |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.