Hijau dan Teluk Rubiah. by Madzamtoklah Madzam (videos)


TELUK RUBIAH.
Teluk Rubiah terletak berhampiran dengan Teluk Batik, di pelabuhan Lumut, Manjung, Negeri Perak. Teluk Rubiah menjadi terkenal kerana di sini menempatkan kawasan perumahan untuk keluarga tentera laut hasil pemindahan pangkalan tentera laut di Woodland, Singapura ke pelabuhan Lumut, Perak sekitar tahun 1978.
Dahulunya adalah ZON PERLANCONGAN dan sekarang dibawah MB haram Perak telah diubah kepada ZON PERINDUSTRIAN yang akan merosakan alamsemulajadi disitu demi kantung dan poket mereka serta Kroni.
TELUK RUBIAH sudah "DIJUAL" maruahnya kepada Vesa Brazil dengan nilai kejayaan yang akan membinasakan dengan kuasa seorang MB Haram Perak.

ANAK KECIL MAIN API...
TERBAKARLAH HATINYA YANG SEPI...
AIRMATA DARAH BERCAMPUR KERINGAT...
BUMI DIPIJAK MILIK ORANG..
http://www.youtube.com/watch?v=TF86G1P4c_E&feature=related

CUKUPLAH!!!! Rubiah sudah terancam dengan Projek Mega yang sedia ada (Janakuasa)..jangan ditambah lagi sesak nadi Rubiah dengan projek-projak yang akan terus menamatkan riwayat hidup Rubiah....
>>Projek Hab Produk Bijih Besi Vale Di Peringkat Akhir, Kata MB Perak.
IPOH, 25 Jan (Bernama) -- Cadangan pembukaan hab pengeluar dan pengedaran produk bijih besi di Manjung oleh firma pengeluaran produk bijih besi dari Brazil, Vale SA kini di peringkat akhir dan kerja-kerja pembinaan projek bernilai kira-kira RM8.5 bilion itu dijangka bermula dalam masa terdekat, kata Menteri Besar Perak Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir.
http://www.bernama.com/bernama/state_news/bm/news.php?id=470836&cat=ut

The Teluk Rubiah Beach & Golf Resort or Teluk Rubiah as it was known, has closed its doors. The valley is sold to a Brazilian iron factory. From October on, the valley will be permanently closed to public, the golf course will be transformed in an iron factory.
http://www.pulau-pangkor.com/Teluk-Rubiah.html

DEWASA INI KITA SERING DI-BANGGAKAN
KEJAYAAN YANG AKHIRNYA MEMBINASAKAN...
Mereka sudah banyak merosakan dan membinasakan dalam negara..
Ugama di-persendakan
Bangsa di-tipudayakan
Negara akan dimusnahkan...
Dan Alam semulajadi juga tidak terlepas dari mereka...
Mereka itulah UMNO-BN...
Celaka-lah mereka-mereka itu...

Tiada ulasan:

iklan

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 . |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.