DAP Terengganu terus prihatin..

hari ini,dap terengganu dari cawangan Sungai Tong dengan kerjasama dap cawangan kuala terengganu telah memberikan sumbangan berupa beras dan gula kepada pemandu beca bertempat berhadapan komplek menbeli belah astaka .

program yang dianjurkan oleh setiausaha dap langkap,En.Mohd Nasir Zainal serta dengan kerjasama pengerusi dap terengganu En.Ng Chai Hing dilaksanakan dengan jayanya.mereka juga mendapat bantuan dari seorang penguasa kedai di sana.


kira kira 20 orang pemandu beca yang menerima bantuan tersebut.

Dap terengganu bukan parti kaya,dengan bajet yang sederhana melalui wang peribadi En.nasir dan En.Ng Chai Hing,jadi program ini dapat dilaksanakan dengan ringkas sahaja.

.........
keraspedal nak komen skit..
biarlah ringkas pun, asalkan ada juga yang dapat manfaat,di bawah bn,dengan wang royalti minyak berjuta juta ringgit,dicurahkan untuk 'benda' lain,rakyat dibiarkan terkapai kapai.kais pagi makan pagi kais petangm akan petang.

kebetulan gua juga ada di sana,gua tertarik dengan satu beca ni lah..nama tuan empunya beca tak perlula gua sebut,cuma gua nak sebut apa yang tertulis pada beca tu..
"antara yang pernah menaiki beca ini adalah abdullah ahmad badawi,najib,muhyidin...dan ramai lagi pemimpin umNo."
gua pikir kuat juga pak cik ni sokong umNo,kalau lah dia berfikir sikit tentang apa yang menimpa dirinya sekarang,pasti dah lama sokong dap..

gua tabik dap terengganu,moga En.Ng Chai Hing tercalon sebagai calon pakatan rakyat pada pilihan raya ke 13 nanti bagi terus memberi bantuan kepada yang memerlukan.beliau seorang yang pemurah serta senang didekati..

http://keraspedal.blogspot.com/

Tiada ulasan:

iklan

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 . |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.