Pak Pedy's Photos -Kami rakyat pun nak tau jugak macam mana Altantuya mati.... apa motif kematiannya....????


Ooitt Najib Razak....
Kami rakyat pun nak tau jugak macam mana Altantuya mati.... apa motif kematiannya....???? Takan lu tak kesian kat si Azirul dan si Azilah tu... diorang pun ada keluarga juga... kalau salah sorang tu gila tiba2 air naik kapla lepas tu pi letupkan Altantuya gua percaya la jugak... atas alasan menghidapi penyakit psikotik yang dikenali sebagai gangguan dilusi (Delusional Disorder) iaitu sejenis gangguan pemikiran dan tingkah laku, boleh lagi gua percaya....Ini sampai kedua-duanya membunuh tanpa motif.... hehehe... lu tak rasa pelik ke... lu kan PM Malaysia... hello bro.... gua sebagai rakyat malaysia berasa teramat-amat pelik bro..... cumanya gua tak macam luuuu.... lu sebagai PM Malaysia lu ada segala maklumat.... gua rakyat biasa jer... apa bukti yang gua ada... hahaha....

Tiada ulasan:

iklan

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 . |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.