PANAS: Bekas pemimpin PKR yang sertai MCA rupanya 'anak didik' Chua Soi Lek!! (18sx)



Oleh: Pria Malaya

Heboh!..memang heboh..pengkhianat parti PKR, Ng Nanyang yang menyertai MCA petang tadi, (baca laporan Malaysiakini di SINI) kini menjadi buah mulut facebooker dari kaum Cina..ini semua gara-gara perbualan lucah beliau dengan seorang kenalannya di facebook...

Ikuti perbualan beliau yang 'terkantoi' di bawah..


Sumber 1



Sumber: 反对A片男主角当选马华总会长

Sumber 2



Sumber: 反对A片男主角当选马华总会长

Sumber 3



Sumber: Williance Mw

Sumber 4



Sumber: Yam Cl

Dan ramai lagi..kalian boleh ikuti reaksi dan komen masyarakat Cina terhadap 'insiden' memalukan ini dengan klik sumber2 di atas..

Bagi seseiapa yang tidak percaya, boleh terus rujuk facebook beliau, "Ng Nanyang (黄楠洋)"..atau call nombor telifonnya 0182347922..

Baru sahaja penyokong dan blogger parti ketuanan Melayu Umno nak meraikan kemasukan 'wira' ini, rupanya perangai sebijik macam pelakon porno a.k.a presiden MCA, Chua Soi Lek..sungguh memalukan..memang tepat MCA sebagai pilihannya..
Orang Cina jauhi parti 'pelakon seks' (MCA)

Sebagai info tambahan, jika kalian merantau di laman facebook masyarakat Cina, khususnya yang membicarakan mengenai politik, kalian pasti akan kerap terjumpa ayat/gambar kecaman terhadap pemimpin2 MCA dan Gerakan termasuk Umno..di bawah, antara luah zahir masyarakat Cina terhadap presiden MCA..




Bagi sesiapa yang tidak puas hati dengan Chua Soi Lek, penulis telah mengenalpasti beberapa page facebook anti Chua Soi Lek/MCA yang dibuka oleh rakan dari kaum Cina sebagaimana di bawah:



1. 反对A片男主角当选马华总会长
2. 我们赞成菜CD和他儿子都去跳楼自殺,然后让马华政治化事件来捞取政治利益!

p/s: Akan dikemaskini..tungguu..

Tiada ulasan:

iklan

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 . |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.