GEMPAR: Jurusolek dakwa di CABUL seorang pemimpin politik terkenal di Perak!



Oleh: Pria Malaya

Belum reda isu 'menteri rogol amah', kini kita dikejutkan lagi dengan isu terbaru yang berkaitan dengan "pemimpin politik + seks"..itu belum dicampur sekali dengan isu terdahulu, isu 'menteri raba punggung'..boleh rujuk di SINI..

Malaysiakini hari ini melaporkan terdapat seorang pemimpin politik di Perak yang mencabul seorang jurusolek dengan merams buah dadanya..laporan polis telah dibuat, dan kini siasatan sedang dijalankan..

Persoalan kini, pemimpin politik dari parti manakah yang terlibat??..blogger Milosuam ada 'klunya tersendiri..boleh rujuk di SINI..

Bagi penulis, tidak kiraalah ianya dari parti BN atau PR, jika terbukti bersalah, maka tindakan dan hukuman tegas harus dikenakan..harap pihak berkuasa berlaku adil..fikir2kan..wallahua'lam..


Jurusolek dakwa dicabul terima SMS lucah

Seorang jurusolek mendakwa beliau dihujani pelbagai teks pesanan ringkas (SMS) lucah dan juga ugutan selepas membuat aduan bahawa seorang ahli politik di Perak mencabul kehormatannya pada sambutan menjelang tahun baru.

SMS berkenaan dihantar melalui beberapa nombor telefon bimbit yang tidak dikenali - ada yang menyarankan supaya hubungan seks diadakan dengan wanita itu dan ada pula yang mengugut untuk merogolnya.

“Dia terima SMS itu selepas buat laporan polis. Wanita itu kemudiannya membuat laporan polis kedua berhubung SMS berkenaan,” kata peguamnya, Leong Cheok Keng, ketika dihubungi.

“Ada antara SMS itu menggunakan huruf 'F' dalam perkataan bahasa Inggeris.”



Jurusolek itu pada dalam laporannya berkata pada kejadian 31 Disember tahun lalu, ahli politik yang terkenal itu meramas buah dadanya di sebuah kelab di Ipoh.

“Laporan polis dengan jelas menyatakan dia dicabul oleh ahli politik tertentu. Sekarang kes sedang disiasat dan pihak berkuasa akan menentukan sama ada mendalkwa atau tidak individu berkenaan,” kata Leong.

Menurut beberapa laporan media, Ketua Polis Perak, Mohd Shukri Dahlan mengesahkan laporan itu tetapi enggan mengulas.

Leong juga menafikan bahawa vwanita itu telah menerima pampasan dari ahli berkenaan supaya menutup kes tersebut. - MK

Tiada ulasan:

iklan

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 . |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.