Zairul Faqir's Photos - Hancurkan Rejim Rosmah...


Masalah dalam Pakatan Rakyat boleh diselesaikan pada masa, peraturan dan keadaan yang sesuai. Bagi anggota PR yang terlibat dalam penyelewengan tindakan yang bersesuaian boleh diambil menerusi penguatkuasaan undang - undang.

Tetapi bagaimana pula dengan sikap dan perangai Rejim Rosmah Mansor yang ternyata kebal dari undang - undang? Bukankah cara terbaik untuk memusnahkan kekuasaan Rejim keji ini adalah melalui kertas undi?

Keutamaan kita sekarang adalah menghapuskan BN selain begabung tenaga membentuk Hisbah / Ombudsman bebas untuk memantau ketempangan dalam Pakatan Rakyat.

Kepada para pengundi, marilah kita sama - sama menolak Umno - BN. Usah termakan dakyah propaganda rasis ketuanan Melayu. Agenda kita hanyalah satu, yakni Malaysia mesti dibebaskan dari cengkaman rasisma dan Ketuanan Rasuah Subkon BN sebelum kita terjerumus ke lembah kemusnahan dasyat akibat penyelewengan Umno sepanjang 53 tahun berkuasa.

Misi kita kali ini, jatuhkan Rosmah Mansor, Najib Mongol dan perasuah Melayu - Cina - India!

Misi kita kali ini, pertahankan Pakatan Rakyat dari anasir luar yang cuba meloroh masuk memusnahkan keyakinan rakyat!

REFORMASI BERSATU HAPUSKAN KUASA ROSMAH PUAKA!
REFORMASI PENCERAHAN DEMI MEMPERKASA PAKATAN RAKYAT!
KEMBALIKAN NEGARA KITA KEPADA KETUANAN RAKYAT!

Tamatkan dinasti BN selama 53 tahun, kemudian kita akan 'repeat' dan selesaikan Azmin Padang Tembaga, Geng Hotel Mewah PAS, Geng Komplotan Pasir DAP, dan wakil rakyat katak PR yang mengkhianat amanah pengundi.

Tiada ulasan:

iklan

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 . |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.