Mursyidul Am PAS Dan Mat Sabu Di Jangka Hadir Pada Majlis Pengisytiharan Calon Untuk Parti Itu Di Komplek PAS Darul Hikmah Kerdau Malam Ini!

TEMERLOH, 24 Feb [8.13 am] - Mursyidul Am PAS, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat dan Ahli Jawatankuasa Kuasa Kerja PAS Pusat, Mohamad Sabu antara pimpinan yang akan hadir pada Majlis Pengisytiharan Calon PAS bagi pilihanraya kecil Dun Kerdau yang akan diadakan pada malam ini. Majlis pengisytiharan calon tersebut akan dilakukan di Tapak Kompleks PAS Pahang, Darul Hikmah, Kerdau bermula jam 9 malam ini. Setiausaha Penerangan PAS Pahang, Hashim Abdullah (foto) dalam kenyataannya berkata, pihak penganjur menjemput orang ramai terutamanya dari kalangan penyokong Pakatan Rakyat hadir bagi memeriahkan suasana. Selain dari dua tokoh popular PAS tersebut, malam pengisytiharan calon PAS yang mewakili Pakatan Rakyat itu akan turut dihadiri pimpinan PR Pusat dan negeri. Hashim yang juga Pegawai Media PAS Pahang berkata, wakil-wakil media yang ingin membuat liputan pada program tersebut atau sebarang pertanyaan boleh hubunginya di talian 014-5454990 bagi mendapatkan keterangan lanjut.
[Nampaknya pengumuman calon PAS ini pasti mendebarkan seluruh penyokong Pakatan Rakyat. Ini kerana, selain nama Dato' Tuan Ibrahim Tuan Man sendiri terdapat juga calon-calon lain yang cukup berpontensi untuk diketengahkan termasuk Ketua Pemuda, Ustaz Nasaruddin Hassan Tantawi, Ketua Penerangan dan bekas calon PRU12 dulu iaitu Hasanuddin Salim. Malah, terbaru khabarnya bekas calon parlimen Kuala Krau sebelum Dato' Tuan juga khabarnya bakal menjadi pilihan iaitu Ustaz Kamal Ashaari. Apapun, nantikan pengumuman calon BN yang bakal dibuat di Kerdau hari ini. Persainga yang cukup sengit bakal disaksikan, dan harapan besar untuk rakyat melihat perubahan di DUN itu kian terasa dengan adanya pilihanraya ini].

Tiada ulasan:

iklan

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 . |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.