"YES..PAS FOR ALL..BUT NOT TO IBRAHIM ALI..."

""Sertai UMNO? Ibrahim Ali buat keputusan JUN ini.."

Begitulah salah satu tajuk akhbar online mstar.com.my pada 25 April 2009 yg melaporkan dimana Ahli Parlimen Pasir Mas itu akan membuat satu konvensyen khas pada 6 JUN ini..

"Jika mereka (pengundi Pasir Mas) mahu saya masuk parti Umno atau PAS saya akan mempertimbangkan opsyen berkenaan demi kebaikan mereka (pengundi)," katanya.


Pendapat peribadi saya kepada ahli-ahli Pas Pasir Mas janganlah "terkena patuk ular didalam lubang yang sama" lagi..biarlah ahli UMNO dan penyokong-penyokongnya memberi opsyen utk beliau "rujuk" sekali lagi dengan UMNO..

"YES...PAS FOR ALL BUT NOT TO IBRAHIM ALI..!!!!!!!!"

Sebenarnya Ibrahim Ali dah terliur dengan melihatkan bekas "BOS"nya dah rejoin UMNO...so utk menunjukan beliau adalah "PENGAMPU TERHEBAT"..sudah semestinya beliau ingin membantu bekas "BOS"nya menajamkan kuku dan mencengkam Kabinet One Malaysia seterusnya meletakan Malaysia dihujung kuku bekas "BOS"nya kembali..

"AWAS !!!!!"..berbahaya org ini jika senang lenang didalam PAS....silap hari bulan akan ada pula golongan pro-ibrahim ali dan golongan anti-ibrahim ali didalam Muktamar yg akan datang ini...sudah tentu media pro-BN/UMNO yg dikepalai Utusan Meloya akan menimbulkan isu ini dah seterusnya mencanangkan perpecahan didalam PAS...

Jaga-jaga nooo!!!...http://apadianie.blogspot.com

Tiada ulasan:

iklan

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 . |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.