Jahat Sungguh !!! Siapa Pemimpin Umno Terajang Pintu Istana ???


" Ada pemimpin disuruh Raja untuk 'briefing' pada hari tertentu tentang perkembangan negeri, langsung tak datang. Ada yang Raja suruh buat projek untuk rakyat, tetapi pemimpin tak buat.

Ada Sultan yang suruh hentikan projek tertentu kerana membazir, mereka terus buat. Ada raja suruh bantu ekonomi orang Melayu, dengan bantu projek tertentu tetapi beri pada kroni mereka pula malah ada Raja beritahu saya, ada pemimpin yang terajang pintu istana kerana tidak puas hati.
Prof Dato’ Dr Haron Din


Sebenarnya terlalu banyak keburukan , kekejian , kezaliman , kebobrokan , keaiban dan sebagainya dalam perut pemimpin – pemimpin umno ni.

Cuma kerana media dia orang yang masih kontrol , maka segala – galanya nampak indah , cantik dan menarik.

Hinggakan ada pemimpin tertingginya yang dikatakan terlibat dengan meletupkan model dari sebuah negara tertentu pun , masih digambarkan seorang yang baik akhlaknya , tingkah laku nya , budi pekerti nya , aura nya diperlihatkan seorang yang hebat , tenang , waras , beriman dan sebagainya

Walhal dalam masa yang sama pemimpin berkenaan terlibat dengan seribu satu macam skandal , dikatakan pernah ditangkap khalwat di Port Dickson , terlibat dengan pengaggihan komisen pembelian kapal selam, jet pejuang dan lain – lain

Jadi siapa yang berani membongkarkan segala ketidakadilan ini ? Pemimpin – pemimpin dari Pakatan Rakyat ? Ulamak – ulamak dari Pakatan Rakyat ? Ulamak – ulamak dari UMNO ? Pemimpin – pemimpin UMNO ?

Dalam hal kecoh di sana sini soal derhaka kepada DYMM Sultan hari ini , sewajarnya ulamak tampil ke lapangan , bukan secara bersembunyi – sembunyi , tapi secara bersemuka dengan rakyat memberikan panduan dan pernyataan.

Siapa sebenarnya pemimpin UMNO yang terajang pintu Istana , seperti yang dikatakan oleh Prof Dato' Dr. Haron Din di atas ?

Tiada ulasan:

iklan

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 . |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.