Lepas pukul dan bogelkan Anwar, UMNO sasarkan wanita pulak!

"Parti Yahudi mini di Malaysia iaitu UMNO mengganas lagi! Dahulu, UMNO mencetuskan kekecohan dengan insiden di mana Anwar Ibrahim dibelasah separuh mati ketika dalam tahanan. Kemudian, di atas usaha gigih dan tekanan Khairy Jamaluddin agar Anwar Ibrahim perlu menyerahkan DNA, Anwar dibogelkan di hospital dan alat sulit beliau diukur. Khir Toyo pula menggesa peletakan jawatan Exco dan Adun Bukit Lanjan, Elizabeth selepas gambar bogelnya ketika tidur diambil oleh pihak tidak bermaruah yang dipercayai anjing-anjing UMNO. Wartawan akhbar pro-UMNO dengan hinanya memberitahunya mereka memiliki gambarnya dan akan membuat berita gempar. Kalau nak main api sangat, UMNO harus nantikan tindakan balas dari amarah rakyat!

"PENGKALAN CHEPA, 16 Feb (Hrkh) - ...Tanpa memberi peluang kepada Adun terbabit menjelaskan perkara sebenar bekas Menteri Besar Selangor, Dato' Seri Dr Mohd Khir Toyo terus mendesak Elizabeth meletak jawatan Exco dan Adun Bukit Lanjan.


Mengulas perkembangan itu Mursyidul Am PAS, Tuan Guru Dato' Nik Abdul Aziz Nik Mat berkata, apa yang berlaku tidak seharusnya dipersalahkan kepada anggota Exco berkenaan, mungkin beliau dijadikan mangsa penyebaran gambar peribadinya.


"Kita sebenarnya tak boleh salahkan orang itu sahaja, tentu ada sebab yang berlaku," ujarnya ketika ditemui pemberita selepas majlis perasmian hangar dan majlis graduasi kadet batch 7, 8, 9 dan 10 Asia Pasific Flight Trainning di Lapangan Terbang Sultan Ismail Petra di sini petang tadi. "

Saya teringat sekeping gambar yang saya lihat satu waktu dahulu iaitu gambar pergaduhan di antara penyokong parti politik yang pro-kerajaan dan pro-pembangkang di dalam rusuhan berdarah di Afrika. Dalam gambar tersebut, dua orang sedang dibakar oleh penyokong parti yang berbeza. Ketika itu, saya cukup hairan bagaimana wujud manusia yang tergamak membakar manusia lain hidup-hidup lalu tertawa pula. Selepas melihat gelagat ahli UMNO, KJ dan Khir Toyo, saya sedikitpun tidak pelik lagi..

UMNO jangan angkuh sangat. Kalau rakyat hilang kesabaran, kita pun tak pasti sebenarnya siapa yang akan bakar siapa..........

"

Tiada ulasan:

iklan

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 . |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.