Terbongkar: Inilah Dia Wajah Kononnya 'Suspek' Utama Video Panas 'Aksi Seks' Yang Di Dakwa Itu, Apakah Ia Benar Atau Satu Konspirasi Terbaru !!

Ini satu berita terkini yang kami terima, ia berkaitan dengan pendedahan satu rakaman video aksi seks yang didakwa membabitkan seorang pemimpin utama pembangkang dengan seorang wanita muda yang tidak dikenali didedahkan kepada pihak media pagi ini. Klip video tersebut ditayangkan untuk tontonan pihak media pagi ini di Hotel Seri Carcosa Negara di ibunegara. Wartawan menonton video selama 20 minit itu secara bergilir mengikut kumpulan. Menurut satu sumber, klip lebih jelas daripada rakaman video presiden MCA Dr Chua Soi Lek yang juga dirakam melakukan hubungan seks dengan seorang wanita di sebuah hotel di Batu Pahat dan diedarkan sekitar Disember 2007. Wartawan yang telah menyaksikan video itu berkata lelaki dalam video itu kelihatan seperti pemimpin utama pembangkang tersebut. Berikutan itu, pihak yang mendedahkan rakaman tersebut mendesak ahli politik berkenaan meletak jawatan dalam tempoh seminggu jika tidak mahu klip video didedahkan kepada umum. Soalnya sekarang apakah benar pendedahan yang dibuat dalam video tersebut atau mungkinkah ia satu lagi konspirasi jahat untuk menjatuhkan pemimpin terbabit (foto). Apakah juga ini bermakna pemimpin terbabit tidak boleh ditewaskan dengan "konspirasi liwat"?. Maka akhirnya tercipta satu lagi konspirasi panas berkenaan isu ini?. Ternyata nampaknya kerajaan UMNO BN telah berjaya memanfaatkan penggunakan APCO sepenuhnya. Mereka akhirnya berjaya mkencipta satu lagi "Bom C4" untuk memaksa pemimpin terbabit berundur sebelum PRU13 ini. Soalnya, apakah skrip terbaru ini akan berjaya?. Sama-samalah kita tunggu apa kesudahannya.

["Ia sudah over done," kata seorang pemimpin kanan PAS. Berdasarkan modus operandinya, tekanan ini dikenakan kepada Anwar agar beliau berundur dari politik dan jangan mengganggu gugat kepimpinan BN yang ada. Jika Anwar bersetuju berundur, video ini dikatakan tidak akan dilepaskan kepada umum. Selain tekanan ini, beberapa siri tekanan lain juga dikatakan akan terus dikenakan ke atas Anwar sehingga beliau berhenti dari memberikan gugatan kepada pemimpin BN yang ada. Harakahdaily pernah dimaklumkan perkara ini sebelum ini. Ketika dibincangkan dengan beberapa pemimpin kanan PAS, mereka yakin, tekanan terhadap Anwar sudah terlalu berlebihan untuk memusnahkan beliau. Difahamkan video berkenaan telah pun wujud sejak tahun 1998 lagi, cuma ia menanti masa untuk didedahkan. Malah terdapat juga info mengatakan setiap diplomat yang akan ke luar negara akan dipanggil menyaksikan tayangan video itu terlebih dahulu agar mempercayainya].

Tiada ulasan:

iklan

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 . |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.