Video Seks: Datuk "T" Bodoh dan Datuk Hishammuddin 2 x Bodoh

Oleh: mohdnoorawang

"Rakyat digembarkan dengan satu rakaman FITNAH video seks Datuk Seri Anwar Ibrahim yag berdurasi selama 20 hingga 30 minit. Kerja Fitnah diketuai seorang begelar "Datuk T" mengikut sumbar dari akhbar atau porter berinternet dan akhbar arus perdana Malaysia.

Yang amat malang komen Datuk Hishamuddin Naib presiden Umno Malaysia da menteri dalam negeri dalam media tv sungguh mengecewakan, malah komennya mahu mengenakan Anwar Ibrahim.

Kerja fitnah dan rakaman video seks terhadap Anwar Ibrahim diwar-warkan oleh pehak wartawan adalah kerjasama dari pehak berkuasa keselamatan atau dari cawangan khas pdrm bersama geng Datuk T.

Jika benar untuk memerangkap Anwar Ibrahim sepatutnya tindakkan perlu diambil oleh geng Datuk T:-

1- Jika betul individu  itu Anwar sedang bersetubuh mengapa tidak melaporkan kepada pehak berkuasa seperti PDRM dan JABATAN UGAMA ISLAM?.

2- Semasa adegan seks sepatutnya pehak geng Datuk T dan PDRM dan JABATAN UGAMA ISLAM MENYERBU KEDALAM BILIK HOTEL TERSEBUT. Mengapa tidak bertindak sedemikian?.

3- Sepatutnya Datuk T dan PDRM serta JABATAN UGAMA ISLAM bergabung tenaga dan pegawai pegawainya kerana pehak geng Datuk T telah menghidu kehadiran insan yang bernama Anwar Ibrahim di bilik hotel tersebut.

4- Mengapa geng Datuk T begitu lambat untuk dipetontonkan kepada wartawan media adegan seks Anwar Ibrahim , kerana adegan seks diambil bertarikh 21/02/2011 melalui rakaman litar tertutup di bilik hotel.

5- Jelas dan cukup terang dan cukup nyata pehak geng datuk T dan kerajasma pehak keselamatan dan pehak berkuasa BN/UMNO menjadi dalang untuk menjatuhkan dan menfitnah Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Jikak benar video seks itu dirakam adalah adegan seks atau lucahadlah menjadi satu kesalahn jenayah yang serius.  Sepatutnya Hishammuddin menteri yang menjaga keselamatan@ PDRM bertindak menangkap serta mendakwa kerana kesalahan merakam, menerbit, memiliki, video seks.

Jika benar rakaman vidoe seksyang dirakam itu batang tubuh Anwar Ibrahim serah sahaja kepada Jabatan Ugama Islam dan PDRM untuk menentukan watak ataknya dan ketulinan dan kesahihan video tersebut.

Saranan kepada Hishammuddin menteri yang menjaga PDRM sepatutnya bertindak merampas video seks tersebut dan mengheret geng Datuk  T  serta yang dikatakan  Anwar Ibrahim kemuka pengadilan.

Jika tidak ada tindakkan dari Hishamuddin, rakyat menghukum Hishamuddin 2x bodoh dan Datuk T pun cukup bodoh tindakannya."

Tiada ulasan:

iklan

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 . |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.