Azalina Othman Said Merasuah Pegawai SPRM?


Mereka sangat sopan dan profesional. Kami juga makan malam bersama ketika mereka merakam keterangan saya.

“Selepas itu, mereka meminta kebenaran untuk ke rumah saya dan saya bersetuju. - Azalina Othman Said

Sepuluh pegawai SPRM kemudiannya tiba dan menghabiskan masa kira-kira sejam di rumahnya.

“Mereka tidak mengambil apa-apa. Saya memberikan sepenuh kerjasama kepada pegawai SPRM.

“Sekarang terpulang kepada Suruhanjaya dan saya percaya mereka akan menjalankan siasatan tanpa prejudis,” katanya.

Sudah pekena baik punya makan malam, masih boleh dipercayai lagike siasatannya? Menjamu makan malam pegawai penyiasat, bukan RASUAH ke Azalina oi? Nak siasat, dalam tugas rasmi, boleh berjamu selera lagi? Apa punya hampak SPRM? Kita tunggu apa jawapan Ahmad Said (Bapa kepada budak yang seludup bahan lucah di Australia). Pasti jawapan: Tiada bukti kukuh…!!!.

Akhbar London bongkar lagi skandal Najib Razak dan hubungannya dengan pembunuhan Altantuya. Di SINI

Sumber: KERAJAAN RAKYAT

Tiada ulasan:

iklan

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 . |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.