UMNO dah mula buat kerja YAHUDI

Betullah apa yang wak bualkan dengan sahabat wak, peperangan secara 'conventional warfare' sudah mula disisihkan. Kini jelas mereka mula melaksanakan CIW iaitu 'conventional insurgency warfare'. Dan dibawah ini satu contoh teknik peperangan yang dilaksanakan. Lontar batu sembunyi tangan.

artikel ini dipetik dari : http://politikbanjar.blogspot.com/

Ketumbukan pasukan sukarelawan pemantau untuk memantau anjing-anjing jahat akan ditubuhkan bagi merakam, dan mengumpul bukti tepat di lokasi-lokasi panas, dan strategik bagi mengelakan kerja jahat seperti ini berulang-ulang.

Perkara ini akan dibincangkan dalam kadar segera. Kepada yang berminat untuk menjadi sukarelawan pemantau ini sila hubungi wak. Syarat minima ada telefon berkemera. Jika ada e-Cam lagi bagus, dari ambik gambar burung, baik ambik gambar anjing-anjing yang membuat onar lebih baik dan berpahala. SMS ajer kat wak, wak nak tengok berapa ribu sukarelawan di Bukit Gantang yang benar-benar komited untuk berjuang.

Jijik kalau perang macam ini. Ciberboron baru sahaja menghantar mesej ke Bilik Media (2) menyatakan bahawa poster dalam bentuk risalah ini telah mula ditebarkan ke seluruh alam terutamanya di Pekan Trong, Pekan Simpang dan beberapa lagi kawasan di sekitar Bukit Gantang. Wak cakap, kaedah begini hanya orang bacul sahaja yang buat.

Betullah apa yang wak bualkan dengan sahabat wak, peperangan secara 'conventional warfare' sudah mula disisihkan. Kini jelas mereka mula melaksanakan CIW iaitu 'conventional insurgency warfare'. Dan dibawah ini satu contoh teknik peperangan yang dilaksanakan. Lontar batu sembunyi tangan.



Poster dalam saiz B5 barangkali, yang memaparkan gambar Mufti Perak dan Sultan Perak decetak serta digambarkan sebagai..,wak tak sanggup nak tulis..dah ada tu hangpa tengok sendiri ! Satu lagi provokasi yang dilakukan untuk memburukkan Pakatan Rakyat.



2 laporan Polis sedang dan telah di buat petang ini, yang melibatkan edaran poster jahat oleh mereka-mereka yang bangang sebanggangnya. Wak belum upaya untuk menuduh sesiapa yang berlindung di sebalik penyebaran jahat poster ini sekarang, biarlah Polis yang menyiasatnya. Cuma dalam fikiran wak, ia dibuat oleh gerombolan manusia yang berhati hitam dan jahat.

Tapi bila wak teliti, warna cetakan tulisan yang dipilih itu seperti selalu wak lihat, tapi di mana yaa ? Macam ada kesinambungan dengan warna tulisan dan logo satu pertubuhan politik. Jika hangpa dapat 'clue' , wak minta sangat, tolong beritahu wak..! Warna merah dan biru tua..isshh..!

updated jam 4.30 pm...

Dari laporan saksi, suspek yang menyebarkan risalah secara by-hand di perkarangan masjid jamek Trong itu serta turut menyebarkannya secara rawak, ala-ala tebar poster wayang zaman dulu-dulu tu ler beb! dipercayai dilakukan oleh individu melayu berumur dalam lingkungan 50an. Apabila saksi mendekati suspek, beliau dengan pantas melarikan diri.
Akan diupdate dari masa ke semasa...!




Sebahagian foto yang sempat diambil oleh krew bloggers BlogNet@Perak tengahari tadi. Pandangan dari tok iskandar tentang perkara ini.

Jarum halus ini kalau mengena alamatnya tipislah PAS untuk menang di PRK Bukit Gantang. Saban hari,media totok UMNO akan mengambil peluang memainkan isu penderhaka kepada Raja Melayu sehinggalah ke hari pengundian.

Cara macam ni kira kembar seiras kaedah Yahudi.Tok tak mahu tuduh sesiapa tapi yang mendapat keuntungan daripada isu kartun hina Raja Melayu ini tentulah calon UMNO yang akan bertanding dalam PRK Bukit Gantang.

Tok nak cadangkan kepada penyokong-penyokong yang terjumpa mana-mana mamat yang cuba mengedarkan gambar-gambar kartun ini agar menangkap mereka dan sebelum serahkan kepada polis ambil dulu nama,nombor ic dan alamat rumah mereka.

Penceramah-penceramah Pakatan rakyat juga perlu memberitahu orang ramai tentang gambar kartun yang menghina Raja Melayu ini bukan dilakukan oleh Pakatan Rakyat.

Orang yang dah miskin idea untuk menang sanggup melakukan perbuatan yang keji ini.Bukannya murah kos cetak gambar kartun tu.Mungkin kerja gerombolan mamat yang hina Yang Di Pertuan Agong sebagai natang(binatang) tempohari kot.

Laporan polis telah dibuat dan eloklah perkara ini disiasat dan kes mamat yang hina Yang di Pertuan Agong juga perlu disiasat kerana berkemungkinan dilakukan oleh orang yang sama.

Tok percaya selepas ini lebih banyak lagi gambar kartun seperti ini akan diedarkan dari rumah ke rumah di kawasan Bukit Gantang dan jika ternampak orang asing yang mencurigakan elok ditahan mamat tu atau buat laporan polis. Tok percaya kaedah gambar kartun hina raja Melayu ini tidak akan berlaku lagi jika UMNO tewas di Bukit Gantang dan Selambau.

Dahlah mahal bajetnya kalah pulak tu.Tengok macam kat Kuala Terengganu limpahan wang,projek telah dilimpahkan kepada pegundi di sana tetapi UMNO tetap tumbang sampai serik nak gunakan kaedah yang sama di Bukit Gantang.

p/s : harap dapat sebarkan maklumat ini supaya pengundi-pengundi di Bukit Gantang tahu.

Tiada ulasan:

iklan

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 . |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.