Wabak Mr X Kini Melanda Johor...

Oleh Zabidie Abas
Tentunya rakan-rakan sama seperti pencatat. Acapkali menerima deringan telefon tentang desupan pimpinan ingin ketemu dengan pelbagai hajat.

Ahhh... perasaan benci membaluti benak kepala. Sepanjang dua penggal menjadi Timbalan Ketua AMK dan sepenggal menjadi Ketua AMK, musim pemilihan paling memualkan.

Terdapat 'Mr X' boleh dikatakan sudah ratusan sms, email dan panggilan telefon minta jasa baik bantu PKR Johor. Haram.. satu jawapan pun tidak perolehi.

Jangan kata perkataan " Maaf, saya akan hubungi saudara kemudian" atau "Maaf, saya sibuk urusan DUN, MP & PKN..." Satu sms,email atau call selama 6 tahun tidak pernah berbalas. ( Ahh pencatat ni pendendam rupa-rupanya )

Kini terhegeh-hegeh meminta undi dan pencalonan. Agak malang terdapat bekas pimpinan AMK Johor bersetongkol dengan Mr X ini. Pencatat rasa, tentu sipulan ini perolehi habuan lumayan.

Pencatat berharap YB-YB dari tengah tanahair dan anak seorang YB tesohor yang juga berstatus YB di Dewan Rakyat usah bermuka-muka mencerca pesaingan Mr X. Kelak anda juga menjadi bahan kemualan kami di Johor.

Pencatat berharap YB Nik xxxx jangan keterlaluan mencerca pesaing Mr X ini dimedia .Pencatat bimbang YB juga dipandang rendah/dingin oleh kami.

Walaubagaimanapun pencatat menghargai usaha Mr X untuk mencari pencalonan dan undi kelak. Namun usah mencela pesaing YB. Dahulu pabila diumumkan sipulan ini menyertai PR Mr X lah terkinja-kinja bersorak menyambutnya.

Kini dikatakan hampir diseluruh tanahair dan dimedia kumpulan Mr X mencerca pesaingannya. Pencatat rasa dukacita peristiwa tersebut.

Kepada rakan-rakan PKR Johor dan semua diharap catatan ini tidak mempengaruhi pembaca. Sentimen ini sekadar merasakan kekesalan peribadi.

...
http://amkj.blogspot.com/

Tiada ulasan:

iklan

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 . |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.