aku baru sedar

"salam sejahtera semua......

saya seorang penyokong umno pada suatu ketika dulu, tetapi kenapa dengan secara tiba - tiba saya diperkenalkan dgn kawan - kawan mengenai bagaimanakah untuk mendapatkan maklumat - maklumat senario politik masa kini dengan memperkenalkan tvantara....tvpas dan tranungkite.

ternyata selama ini saya serta rakyat malaysia telah dibutakan oleh media masa tajaan umno. segala apa yg di dengar,dilihat dan dibaca oleh kita adalah bohong. saya bagi sedikit contoh:-

a.penyumbang tabung gaza hanyalah umno, tapi sumbangan tabung gaza
daripada pas tidak pernah pun di siarkan di mana - mana media masa.

b.yang berhujah membela rakyat di dewan parlimen hanyalah umno, tapi bila ahli pakatan rakyat berhujah dah tak dengar suara.

inilah kerja umno selama ini yang nampak macam manusia tapi perangai macam iblis.

saya yang baru mengenali politik pun tahu umno adalah parti yang tidak bertamadun.

thanks.....
by. akubukanumno

Tiada ulasan:

iklan

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 . |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.