Karpal Singh Mahu Jadi Raja Undang Undang


Menuduh sesuatu pihak dengan membabi buta dan menyumpah seranah dalam Dewan Rakyat yang mulia dengan perkataan ' celaka' sudah melayakkan Karpal Sight di balas dengan ungkapan yang sama ia itu ' CELAKA PUNYA KARPAL SINGH' menuduh orang sebarangan macam orang gila.

Saya rasa ungkapan ' Celaka punya Karpal Singh ' ada lah balasan yang setimpal dengan perkataan nya di Dewan Rakyat yang telah memalukan ramai orang.


Kita tidak kira yang menjadi mangsa nya pemuda UMNO atau Pemuda PAS atau Pemuda MIC kerana menuduh orang tanpa sebab dan dengan kurang ajar dalam Parlimen adalah salah dan bercanggah dengan adab susila. Kalau Karpal merasa begitu tertekan mengapa tidak mengguna polis untuk menyiasat. Karpal Singh memang perangai buruk dan perangai nya bertambah buruk apabila beliau merasa beliau boleh mengugut setiap orang di Malaysia ini termasuk Raja Perak untuk di kenakan tindakan undang undang.

Karpal Singh mungkin mahu mendapatkan title the King of Malaysian Constitution atau Raja Undang Undang , yang bebas menggunakan undang undang untuk mendakwa sesiapa saja yang ia dikehendaki.

Mungkin juga Karpal menganggap semua hakim di Malaysia ini bodoh, tolol, makan gertak dan tidak mahir berhujah menentang nya. Mungkin juga Karpal menggangap semua akan kecut perut untuk mendakwa nya kerana kalau kalah mereka akan muflis membayar saman. Ini lah the psychic si CELAKA KARPAL SINGH yang bermaharaja lela tanpa sebarang rasa takut untuk mengertak dan memaki sesiapa yang ia suka.
"

Tiada ulasan:

iklan

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 . |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.