Melayupa

Aku sudah lama memerhatikan tranungkite ini, sampai satu saat aku jarang lepaskan, walopon aku sedar dalam angan, yang forumer2 dlm tranungkite ni, bukan semua betul, kadang2 tu main sebat belakang je buat gosip ala skandal..menyampah juga ..

apa yang aku iakan dan kenapa aku buat pertama kalinya menge'post'kan artikel ini, adalah kerana aku adalah melayupaa..

satu satunya ayat Tun Mahathir yang aku sanjung, melayu itu mudah lupa..

keberangkatan Najib ke istana esok sleepas mengiringi artikel aku malam ni..Lihatlah sikap manusia..mereka, dan melayupa..


apa nasib kita , ber'anak'kan pemimpin baru ini, majukah negara? itukah yang kita mahu? apa sebenarnya tujuan sebenarnya perjuangan sebenarnya?

hanya satu jawapan.........'inilah kepuasan'

Tiada ulasan:

iklan

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 . |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.