"Kamu pembunuh" dalam dewan rakyat @Parlimen!

" Gadis cantik warga Mongolia yang mati dibunuh dengan ledakan bom di bumi Malaysia masih menjadi mimpi ngeri dan menghantuhi pemimpin umno yang bernama Datuk Seri Muhammad Najid Tun Razak. Najib Razak menjadi perdana menteri Malaysia April 2009. Satu-satunya perdana menteri yang terlibat dengan skandal rasuah, skandal pembunuhan , skandal kejam ambil alih kuasa kerajaan negeri Perak.

Walaupun isu pembunuhan gadis mongalia bernama Al-tantuya banyak dibicarakan dalam laman TKO dan media di Malaysia. Namun yang terlibat atau tertuduh "bebas" malah sukar dikenali. Kami tertarik dalam sidang dewan rakyat dalam membahas usul "bajet mini", Wakil rakyat Pucung dalam Parlimen, Gobind Sing Deo mengeluarkan perkataan ...."Kamu pembunuh" kepada Timbalan Perdana Menteri Malaysia DS Najib Razak dengan dibentang fakta dan hujah.

Kedua Datuk Seri Najib Razak telah paparkan dengan jelas dalam akbar negeri Perancis oleh wartawan yang bernama Arnaud Dubus mengaikan Najib terlibat dengan pembunuhan gadis Al-tantuya. Seluruh dunia membaca akhbar dan paparan tulisan Arnaud Dubus. Ini membuka lambaran baru untuk rakyat Malaysia berifkir "patutkah Najib atau rakyat menghukum wartawan Perancis dan Gobind Sing Doe menuduh Najib sebagai "kamu pembunuh"?.......

Walauapa pun Gobind Sing Doe wakil rakyat Pucung telah digantung oleh speaker dewan rakyat dari menghadiri sidang dewan selama 12 bulan tanpa aluan dan kemudahan. Hanya "kamu pembunuh " menherdik najid dalam parlimen dena berhuajh dengan fakta, lantas Gobind digantung.

Bagaimana pula watawan Perancis?. Speaker tak mahu hukum perintah baung daerah?.....atau speaker dewan pergi ke Perancis hukum Arnaud Dubus kerana memfitnah Najib "Awang sibibir merah" . Al-tantuya badannya hancur dan berkecai. Namun mitos Al-tantuya masih menjadi polomik yang membutuhi pemimpin umno. Kata jenaka hantu al-tantuya berada dimana-mana, mungkin tempat terakhir terkubur atau mngikut jejak-jejak Najib dan Rosmah?....

Namun kita mengharapkan semuanya isu sementara sahaja atau pertuduhan songsang sahaja kepada Najib Razak. Atau ada dalang (kata pinjam bahasa DS Hishamudin menteri Pendidikan Malaysia). Yang pasti kisah Najib dalam kemelut pembunuhan Al-tantuya bergema dalam dewan rakyat atau Parlimen Malysia Syabas dan sekalung bunga monglia kepada wakil rakyat Pucung Gobind Singh Doe. Kamu berani dan hebat. "

Tiada ulasan:

iklan

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 . |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.