Rasuah dan Ketua Menteri

" Pak Ali Rustam kantoi!!! kerana mengamalkan poliitik wang @ RASUAH ketika pemilihan UMNO. Keputusan ini juga diputuskan oleh Jawantankuasa Disiplin UMNO.Hukumanya ialah tidak boleh bertanding untuk jawatan Timbalan Presiden pada pemilihan UMNO nanti.

DS Najib bakal PM Malaysia pula komen, Pak Ali Rustam bisa terus jadi Ketua Menteri Melaka dan meminta perasuah ini terus kekal bersama UMNO dan menyumbang kepada perjuangan UMNO.

Alahai...Najib!, apa sudah jadi ni..apa nak jadi ni ?. Orang yang kamu and the gang sendiri buktikan melakukan rasuah disuruh pula kekal mentadbir negeri, malahan di suruh kekal dalam parti menyumbang kepada perjuangan UMNO. Ini sudah gila punya angkara, seolah olah rasuah itu tidak menjadi kesalahan lansung dan tidak merbahaya pada pandangan kamu. DS Najib!...kamu ini serious ke idak ni...?, kamu nak bersihkan negara dari rasuah atau melingkupkan negara dengan bantuan perasuah?. Jawap Pak JIB, jawap jangan tak jawap...

Kepada orang-orang kampung Bukit Gantang, Bukit Selambau, Batang Air dan seluruh Malaysia, bukalah mata, pasanglah telinga dan gunakan kepala otak yang tuhan anugerahkan menilai apa jenis pemimpin-pemimpin yang kamu pilih selama ini. Dengarlah apa yang bakal PM (incoming PM) kamu cakap, sensitiflah sikit...cuba faham spesis apa pemimpin UMNO yang kamu sokong membabi buta selama ini?.

Tolon...tolon...(tolong) bersihkanlah nama melayu, jangan sampai masyarakat dunia kata Melayu buta, melayu pekak, melayu tak reti bahasa, melayu bla...bla...hinggakan fakta yang jelas menghuraikan pemimpin jenis ini masih lagi disokong dan diberi undi.

Tak tahu lagi apa nak tulis...kau fikirlah sendiri orang melayu oi!!!!.

Paka (in russian) @ bye-bye

raw
Moscow, russia

Tiada ulasan:

iklan

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 . |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.