Kejamnya manusia yang bernama polis...

Inilah rentetaqn kata-kata Altantuya sebelum beliau menemui ajalnya akibat manusia yang berperangaikan setan. lebih jahat daripada setan yang sebenar... Celakanya manusia yang bernama polis ini. Biarlah dia mampus di tali gantung.. dan jika dia dikuburkan mailah kita pakat-pakat kencing di atas kuburnya.,.... Biarkan dia minum air kencing bila dahaga dibalun oleh malaikat...


Baca coretan yang menyayat hati ini...

Apabila perempuan Cina itu melihat saya mengeluarkan sepucuk pistol, dia merayu supaya dilepaskannya kerana dia sedang mengandung. Azilah (pegawai pemerintah kepada Sirul) menarik perempuan itu dan menghumbannya ke atas tanah. Saya segera menembak pada bahagian kiri mukanya. Kemudian Azilah menanggalkan pakaian perempuan itu dan memasukkan pakaian yang ditanggal itu ke dalam sebuah plastik hitam. Azilah mendapati tangan perempuan itu masih bergerak. Dia memerintahkan saya untuk menembak sekali lagi, dan saya melakukannya", ujar Sirul. Ini adalah merupakan pengesahan yang pertama identiti pembunuh Altantuya. " Kemudian kami mengusung mayatnya ke dalam hutan, Azilah membalut bahan letupan di sekeliling kaki, abdomen dan kepala perempuan itu dan kemudian kami meletupkannya."

Inilah dia manusia yang mengaku Melayu, mengaku jadi polis yang jaga undang-undang, yang mengaku Islam dan yang tak mengaku ialah dia ni berperangai lebih teruk dari setan. Kata bini aku, dia nak bunuh cicak p-un tak sampai hati inikan pula nak bunuh manusia yang taqk berdaya, yang mengandung, perempuan yang merayu-rayu. Mungkin ketika ini polis ini dah dirasuk setan tahap mejar. Mejar setan bukan senang nak halang. Kalau setakat koperal setan, bolehlah kita elak, tapi ini Mejar Setan yang setaraf iblis... Celakalah polis yang buat kerja ini...

" Ya Allah ya tuhanku,kau laknatlah polisyang buat kerja ini dan kau laknatla segala manusia yang terlibat dalam pemunuhan ini. Hanya engkaulah Allah yang maha mengalahkan dan hanya engkau sajalah yang layak menghukum manuia berhati iblis ni.. Amin...."

Benarlah seperti kata-kata ulamak.. Dalam masyratakat binatang tiada manusia tapi dalam masyarakat manusia banyak binantang. Tapi yang bunuh ni special sikit.. Yang ni aku kata..

" Dalam keturunan iblis tiada manusia tetapi dalam keturunan manusia banyak iblis. Ini ialah iblis dari keturunan manusia. Patutlah banyak sangat iblis sebab dicampur dengan iblis yang berketurunan manusia. Mereka serupa kita, bercakap mungkin lebih lembut dari kita, sembahyang mungkin lebih rajin dari kita, serbannya mungkin lebih besar dari serban kita, tetapi merekalah sejahat-jahat iblis .

Cukuplah coretan aku kali ini. Tak boleh rasanya nak sambung keran perasaan yang terlalu marah aku kepada polis ini dan keturunannya yang serupa iblis. "

Tiada ulasan:

iklan

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 . |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.