Parti Kebangsatan Rakyat Berseteru!!!

Assalamualaikum kepada semua pengunjung blog ini.

Selawat serta Salam Kepada Junjungan Besar Muhammad SAW… Sebut sahaja UMNO ianya ialah warisan dan peninggalan penjajah kepada kelompok atau rakan-rakan yang seangkatan dengannya. Usaha berterusan selama 400 tahun ini diwarisi pula oleh kelompok yang layak digelarkan Parti Bangsat yang suka berseteru serta memiliki tipu daya yang cukup hebat laksana Iblis. Justeru, panggilan celaka itu juga terlalu suci bagi golongan yang telah sedia sesat dan kini menyesatkan orang lain. Kelompok yang dilaknati oleh Allah dalam AlQuran serta agama islam ini adalah sejenis golongan munafik yang menunggang agama demi kepentingan agama.


Kelompok ini selayaknya disamatarafkan dengan golongan paderi kristian yang bertujuan memurtadkan orangIslam untuk mendapat komisen. Ini kerana matlamat dan hala tuju mereka cukup jelas, wang dan kuasa. Dengan kuasa mereka akan membuat wang, hasilnya generasi demi generasi akan terlibat dengan wang haram dan menuasai tampuk pemerintahan negara. Oleh itu, untuk mendapat orang yang memiliki prinsip dan berjuang untuk agama dalam Parti Bangsat itu seumpama mencari antah didalam beras.

Mereka juga akan menjual agama, prinsip, etika hatta punggung mereka seperti si Sialpool demi untuk mendapatkan kuasa bagi mencari wang. Mereka akan dibaiyai wang untuk kerja-kerja haram seperti menabur fitnah, mengadu domba, mengintip peribadi serta melaga-lagakan orang lain untuk sesuap nasi. Hasilnya lahirlah golongan penulis blog upahan, surat pengunjung dalam akhbar, pencacai internet bahkan juga golongan ini boleh dianggap pengemis wang haram kerana pada anggapan dangkal mereka wang mereka adalah halal sedangkan dari dari sumber dan golongan yang haram.

Terdapat beberapa hujah bagi menjelaskan Sifat Bangsat Parti mereka iaitu:

1. Menghidupkan semula semangat assobiah perkauman yang telah dihapuskan sama seperti bangsa kafir Quraisy pada zaman Rasullah SAW.

2. Mitos parti ini ingin menyeru kepada perpaduan tetapi hakikatnya dalam kelompok mereka sendiri berpecah belah, bukan sahaja wanitanya tetapi sampaikan kepada kelompok puteri yang jelas tamakkan kuasa dan wang.

3. Mengamalkan rasuah dan dianggap sebagai wang sampingan hatta seluruh agensi kerajaan terpaksa berkompromi dalam isu ini.

4. Memeras ugut hatta memusnahkan kelompok yang menentang mereka tanpa belas kasihan dalam kes Hindraf dan Kugan serta As Syahid Ibrahim Libya.

5. Menjunjung pemimpin yang rasuah sebagai idola dan pemimpin walaupun jelas pemimpin tersebut bergelumang dengan rasuah, seks, serta tidak beretika.


Justeru, tiada jalan lain melainkan memastikan parti bangsat ini berkubur tanpa nisan dan menjadi sempadan bagi generasi ke generasi... TAKBIR
"

Tiada ulasan:

iklan

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 . |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.