Yb. Melor Wan Ismail perlu letak jawatan.

"Dalam kita membicarakan isu politik yang panas dan cukup terangsang dengan kisah Yb. Eli dari Selangor. Dan politik umno bertindak bagaikan lanun merampas kerajaan pakatan rakyat Perak. Kisah Yb. Eli dengan gambar prono yang ambil oleh "kekasih Eli yang bernama Hilmi Malek disahkan oleh Ketua Polis Kuala Lumpur.


Dalam membicara episop duka bakal meletup kerajaan pakatan rakyat ngeri Selangor selepas Perak. Dimana menteri besar Selangor bakal diheret ke mahkamah dalam waktu yang terdekat oleh pempinnan umno dibawah Datuk Najib Razak. Malah seorang exco juga di Selangor Yb. Ronnie juga bakal ditelanjang oleh umno dalam mebogelkan kerajaan pakatan rakyat selangor.

Kembali kisah Yb. Melor Wan Ismail dlam kes tuntuan nafkah oleh bekas isteri bagi menyarakan makan minin anak-anak yang masih kecil. Yb. Wan Ismail tahu undang-undang Islam malah Wn Ismail dipanggil Ustaz...amat malang tidak hadir mahkamah. Jangan membuat malu oarang yang mendukung wadah Islam sebagai tunjang poitik. Jangan jadi bebal dan buat macam lembu kenyang. Kesian anak-anak kecil.

Untuk menjernih isu Yb, Wan Ismail letak sahaja sebagai Yb. jangan bikin ribut dan musuh Islam dan umno bikin isu. Contuhilah Yb Eli yang akan telah jawatan. Dan Yb. Eli dengan tegas dengan keputusan letak jawantan.
Kami tidak benci pada Yb. Wan Ismail. Buktikan wadah Islam yang kita anuti betul dan tepat sebagai Islam pentunjuk jalan kehidupan duni dan akhirat. Tak rugi letak jawatan, malah masyarakat sanjung Yb. Wan Ismail atas prisip mencari keadilan dan jati diri sebagai seorang pejuang Islam dalam parti Pas.

Terserahlah kepada penduduk DUN Melur. Jika berlaku letak jawatan dan pilihanraya kecil Dun Melur tetap milik Pas. Terpulanh pada Yb. Wan Ismail. Ingat musuh Pas akan bukukan untuk diputarbelit dalam pilihanraya yang akan datang. Ingat DS Najib Razak akan memborak perandakan negeri Selangor.

Kisah Yb. Wan Ismail akan jadi modal politik murahan dan dijaja oleh umno. (walaupun bercerai dibenarkan dalam Islam. Hanya yang sikit silap Yb. Wan Ismail tidak hadir dalam bicara dan tidak memberi nafkah, kata surat khabar arus perdana). "

Tiada ulasan:

iklan

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 . |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.