Mahathir Sedang Pening

Dulu – dulu , sekitar tahun 1993 , masa dia ubah perlembagaan dengan letak DYMM Sultan bawah tapak kasut Larrie dia , dia tak fikir ada rakyat Malaysia akan jadi cerdik macam hari ini , macam Nizar , dan sungguh – sungguh baca dan tafsir undang – undang tu , dan guna serta pakai betul – betul peruntukan di dalamnya , belek sehelai demi sehelai isi kandungannya.


Hari ni , Mahathir dapat lihat dengan mata dia sendiri , dengar dengan telinga dia sendiri , mungkin ini berkat doa Almarhum Ustaz Fadzil Nor , supaya Allah lanjutkan umur dia , dan diperlihatkan segala kerja tangan dia selama 22 tahun memporakperandakan seluruh system di Malaysia , ekonomi , politik , social , pendidikan , keselamatan , agama dan sebagainya.

Ini lah balasan di dunia , tension , tegang dan berkecamuk minda Mahathir sekarang ni !!!

Ini belum lagi kehuruharaan yang akan dialaminya di dalam kubur dan di Padang Mashyar nanti !!!

Salah satu hasil kerja tangan dan juga buah tangan dia ialah mengangkat dia menjadi Sultan , semua DYMM Sultan dan Raja – Raja serta Yang Dipertua Negeri diletakkan di bawah kerusi tempat duduk dia dan di bawah tapak kaki dia serta di bawah tapak kasut dia , dirasai Pak Lah dan juga Najib sendiri hari ini

Ini ekoran tindakan Speaker DUN Perak menggantung MB dan 6 EXCO nya. Kata Pak Lah tidak sah menggantung kerajaan ‘haram’ umno yang diperkenankan oleh DYMM Sultan dilantik secara sah , setelah mengguling dan merampas kuasa kerajaan Pakatan Rakyat yang sah secara haram. !!!!

Pening aku macam ni !!!!!!!!!!!

Patutlah Mahathir pun tengah pening sekarang ni !!!!!!!!!!

Tiada ulasan:

iklan

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 . |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.